Kolumne

Primer Ane Roš (2.): Slovenski »hospitality business« je hrvaški biznis

20.5.2020 / 06:10 Komentiraj
Slovenija, moja dežela? Turizem smo ljudje? I feel Slovenia? Radi imamo domače? Zataknite si nekam te slogane. Zdaj gre zares.

Nadaljevanje in konec včerajšnjega teksta Žganci, zelje, šunka in potica: Bon appétit, Ana Roš!.


Ana Roš je omenila še nekaj, česar pa zaradi Bandiere rosse ni nihče opazil. Vladi je poleg nekomunikativnosti s »hospitality businessom« namreč poočitala tudi »samomorilske odločitve kot odpiranje meje s Hrvaško«.

Čeprav sem tudi sam že marsikdaj dopustoval na Hrvaškem, ne razumem dobro te obredne, oficielne, oportunistične slovenske obsesije s hrvaško obalo.

Privoščiti si počitnice in/ali potovati je super. Pa čeprav vsaj na Hrvaškem in na Hrvaško.

Seveda pa se dopust prav tam Slovencem še kar splača. Celo imeti v lasti počitniško nepremičnino se morda splača, če že imaš preveč denarja in če si mahnjen na

»Vsak potrošnik je oportunističen. Potrošništvo je samo po sebi oportunizem.« — Prizor iz legendarnega spota »Slovenija, moja dežela.
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE