Kolumne

Drobne Popovič, Petrol, pravljice, PR: Primer klavrne krizne komunikacije

10.11.2019 / 06:10 Komentiraj
Ker informacij ni bilo dovolj, smo si zgodbe po svoje napletli kar sami. Najpopularnejša je tista o političnem pritisku.

Čeprav je predsednica nadzornega sveta Petrola Nada Drobne Popovič poskušala razložiti, zakaj je uprava v četrtek, 24. oktobra, kolektivno in sporazumno odstopila, o pravih razlogih do petka, 8. novembra, nismo vedeli kaj dosti. Tistega dne so o odhodu uprave že šušljali — in se šušljanje tudi zanikali —, zvečer pa je to postalo dejstvo. Da se je odstop pripravljal že nekaj časa, smo izvedeli šele kasneje. 

Primer Petrol je šolski primer slabega korporativnega komuniciranja. Kriznega korporativnega komuniciranja.

Če nadzorni svet ne zaupa upravi in načrtuje njeno zamenjavo, je to za podjetje situacija, v kateri se je treba znajti po pravilih in zaščititi interese podjetja, lastnikov, zaposlenih, kupcev, partnerjev.

In ker informacij ni bilo dovolj, smo si zgodbe brez zadržkov in po svoje napletli kar sami.

Dezinformacija?

Najpopularnejša je seveda zgodba o političnem pritisku.

Iz izkušenj vemo, da je skoraj

»Če nadzorni svet ne zaupa upravi in načrtuje njeno zamenjavo, mora zaščititi interese podjetja, lastnikov, zaposlenih, kupcev, partnerjev.«
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE